Изпълнителният директор на Уилямс Тото Волф призна, че да бъдеш мениджър на пилоти в днешно време е неблагодарна работа, въпреки че той лично помогна за развитието на кариерата на Валтери Ботас и привличането му в Уилямс.
Една от причините за твърдението му е, че в момента е сложно за състезатели с оскъдни финансови възможности да пробият в спорта въпреки таланта си.
– Ако се нуждаеш от 100 000 евро за един национален картинг шампионат на година, а за международен – от 250 000, тогава нивото на пилотите ще падне. Ако трябва да сложиш два милиона на масата за GP2, то няма смисъл да си мениджър на пилоти – коментира Волф.
Волф посочи Ботас като изключение:
– Той никога не е имал много пари, но винаги е имал подкрепа, просто защото е добър, но всъщност да бъдеш мениджър на състезатели е неблагодарна работа. Ако не постигнете целта, всичко е по вина на мениджъра. Ако всичко върви гладко, никога не знаеш какво може да се случи – някои пилоти са незапомнени шампиони.