Nissan постигна рекорден пазарен дял от 3,9% за периода януари – декември 2012 г., ръст от 0,1% спрямо 2011 г. Увеличението на пазарния дял идва от продадените 665 756 автомобила на целия европейски пазар през 2012 г., който се е свил спрямо 2011-а, когато Nissan продаде 683 813 автомобила. Продажбите за декември 2012 г. достигнаха 51 405 бройки.
Инвестициите в ключовите пазари на Nissan, в това число Великобритания и Русия, донесоха дивиденти и компанията постигна годишен ръст на тези два пазара съответно 10% и 11%. Великобритания завърши годината с най-висок пазарен дял и общи продажби до момента. Заводът на Nissan в Съндерланд прескочи границата от 500 000 произведени автомобила, като по този начин се превърна в най-производителния автомобилен завод на Острова.
Всичко това позволи на Nissan да затвърди позицията си на най-продавана азиатска марка в Испания за втора поредна година, записвайки исторически пазарен дял от 5,2%. В останалата част от континента 22 европейски държави постигнаха по-високи пазарни дялове през 2012 г.
11 държави увеличиха пазарното си присъствие с повече от 0,4%, като в това число влизат Франция, Унгария, Словакия, Норвегия и Украйна.
Един от най-сериозните фактори за този растеж е постоянно растящото търсене на кросоувъра Nissan Qashqai. На него се падат над една трета от общите продажби на Nissan през 2012 г. В цяла Европа са реализирани 250 578 автомобила от модела, като по този начин бяха подобрени продажбите от 2011 г. Nissan Juke също допринесе за нарастването на пазарния дял, като продажбите на мини SUV-модела нараснаха с впечатляващите 13% през миналата година.