Opel вече има 20 000 поръчки за новия Adam, съобщиха от компанията.
Малкият автомобил бе представен през юли 2012 г. От концерна обявиха също така, че голяма част от заявките са отпреди влизането в продажба на модела в началото на 2013-а.
Adam е важна част от стратегията на GM да подобри резултатите на марката в Европа.
Първоначалният интерес към автомобила е наистина окуражаващ. Моделът е насочен към почитателите на коли като Fiat 500 и Mini Cooper и дава на потребителите много широки възможности за персонализация.
Клиентите могат да избират между многобройни варианти за външния вид и за интериора. Колата е и с развлекателна система, която се свързва с iPhone или смартфони с Андроид. Версиите са толкова много, че от Opel са категорични, че на практика няма два напълно еднакви автомобила Adam.