Както разкри Стефано Доменикали, през тази година техническият екип на Скудерията ще работи на два фронта. Една група се занимава с проектирането и изграждането на новия болид F138, докато другата е насочила усилията си директно към 2014 г. Симоне Реста е човекът, който отговаря за първата група. Италианският специалист е на 42 години и е започнал своята кариера в Минарди. Във Ферари той е започнал като дизайнер, след което е повишен последователно в координатор на дизайнерския екип и шеф на развойния отдел преди да му бъде дадена отговорността да координира изграждането на F138 и отговаря директно пред шеф дизайнера Николас Томбазис и техническият директор Пат Фрай.
„Проектът F138 е повлиян сериозно от липсата на промени в регламента за тази година”, разкрива Реста. „Все пак сме направили промени във всички области, като целта е да се постигне възможно най-сериозно подобряване на представянето.
Най-големите промени са в областта на предното окачване. Там геометрията е напълно нова, макар да остава пулрод. Задното окачване също е ново. Освен това кутиите на радиаторите са променени, за да се подобри аеродинамиката. Конфигурацията на изпускателната система също е нова. От тази област очакваме най-много подобряване на представянето.
Колата на старта в Мелбърн ще се различава сериозно от представената днес. В следващите няколко седмици ще имаме сериозна възможност да измъкнем още от колата, така че да подобрим допълнително представянето й. Мога да гарантирам, че от първия тест до старта в Мелбърн ще има сериозни промени, които надяваме се да направят и колата по-бърза.
Смятам, че сме свършили добра работа до момента и сме подобрили областите, в които изоставахме през 2012 г. Може да се каже, че съм много доволен от постигнатите резултати.”