Участието на Себастиен Льоб в рали Швеция при толкова съкратена WRC програма през 2013 г. може да се е сторила на мнозина странно, като се има предвид, че деветкратният шампион няма твърде много успехи там. Присъствието му обаче е повече от логично, убеден е шефът на Ситроен Рейсинг Ив Матон.
– И нашата първоначална реакция при обсъждането със Себ на надпреварите за тази година бе изненада (при включването на Швеция)! – призна Матон. – Но колкото повече мислиш, толкова по-логично е. Себ и Даниел [Елена] са преди всичко състезатели и идеята да се надбягват на настилка, която е трудна за тях, може само да послужи като допълнителна мотивация. Миналия сезон бързо отпаднаха от битката за титлата, но имаха темпото да гонят първата позиция.
Малко преди да се съсредоточи върху подготовката за втория кръг от световния шампионат, Матон бе в Катар за първото състезание от близкоизточното рали първенство, където Ситроен засилиха участието си.
– Следя близкоизточния рали шампионат от няколко години и участието на Ситроен ще допринесе за бързото развитие на автомобилния спорт в тази част на света. Халид ал Касими води през по-голямата част от надпреварата. В крайна сметка финишира втори, но доказа, че DS3 RRC е забележително оръжие в подобни битки. Първенството се състои от само шест кръга и затова издръжливостта е от първостепенно значение. Първото състезание бе успешно за Халид благодарение на спечелените 18 точки. Двамата ни млади пилоти – Мохамед ал Сахлави и Мохамед ал Мутава, каращи DS3 R3, също научиха много – обясни той.