Ромен Грожан даде най-добро време в сутрешната част на днешния втори ден на тестовете в Херес. Пилотът на Лотус постигна време, което е по-добро и от това на Дженсън Бътън в първия ден. На второ място пък се нареди пилотът на Форс Индия, Пол ди Реста, който следобед ще отстъпи мястото си на Джеймс Роситър, а трети е Даниел Рикиардо от тима на Торо Росо.
Денят, както и вчерашния започна главно с измервания на потоците въздух, минаващи покрай и през болидите.
Форс Индия не направиха изключение и отново събираха данни за аеро потока влизащ в кутиите на радиаторите и минаващия над тях.
Даниел Рикиардо и неговото Торо Росо спряха още в началото на деня, но в последствие след като бе върнат в бокса и механиците бързо изчистиха проблемите. Австралиецът даде най-добро време с твърди гуми, преди да бъде изпреварен от Грожан.
Уилямс направиха измервания на потока влизащ в кутиите на радиаторите и на този минаващ над носа. За Маруся пък явно бе важно количеството на въздуха този влизащ в еърбокса.
Люис Хамилтън предизвика второто спиране днес, след като се заби в мантинелите само след 15 направени обиколки. Все пак с медиум гуми най-доброто му време бе с 0,032 сек по-слабо от това на първия до този момент Рикиардо.
След разследване на причините за удара на Хамилтън се оказа, че налягането на хидравличната течност е било по-ниско от необходимото в задната част. Предните са работели и са позволили на Хамилтън да намали, но не и да избегне удара. Преди него Мерцедес са изпробвали миналогодишния дифузьор с допълнителен канал отгоре.
Във Ферари изгубиха известно време сутринта в промяна позициите на сензорите и настройките. Фелипе Маса се занимаваше единствено с измерването на въздушните потоци, което обясняваше и изоставането му с 20 секунди спрямо първия, както и използването на гуми интермедия. Все пак преди обед той започна да изпробва и различни настройки, които в крайна сметка му отредиха осмото място след сутрешните излизания. Следобед смятат да продължат с изпробване на различни изпускателни системи.
Интересните новости по колите бяха следени отблизо. Ред Бул използваха много къси кутии за радиаторите, подобно на Заубер, които се спускаха рязко към пода в своя край. По-малките братя от Торо Росо пък ползваха интересна преграда между отворите за охлаждане на предните спирачки и самите апарати.
Малко преди началото на обедната почивка колата на Луис Разиа спря на старт финалната права, което предизвика третото спиране за сутринта. В същото време обаче минаващия покрай него Грожан успя да подобри времето на Бътън от вчера с гуми медиум.
1 Р. Грожан Лотус 1:18.828 мин. 45 об.
2 П. Ди Реста Форс Индия +0.175 сек. 58 об.
3 Д. Рикиардо Торо Росо +0.306 41 об.
4 М. Уебър Ред Бул +0.510 46 об.
5 Н. Хюлкенберг Заубер +0.674 40 об.
6 Л. Хамилтън Мерцедес +0.691 15 об.
7 С. Перес Макларън +0.744 38 об.
8 Ф. Маса Ферари +1.086 33 об.
9 Г. ван дер Гарде Катерам +3.088 33 об.
10 Л. Разиа Маруся +4.709 31 об.
11 П. Малдонадо Уилямс +8.296 7 об.