Fiat-Chrysler регистрира увеличени с 12,7% продажби в глобален мащаб през януари 2013 г. в сравнение със същия период на предходната година.
Силното представяне бе подпомогнато от повишената реализация на бранда Fiat в Бразилия и на Chrysler в Северна Америка, съобщиха от компанията.
Общият брой продадени коли възлиза на 329 800. Латинска Америка вече е вторият най-голям пазар на концерна, след като изпревари Европа по реализирани автомобили. Там продажбите са се увеличили с 27,6% до 88 000 броя. Fiat не дадоха разбива по отделни марки, но голяма част от колите са с марката Fiat. Сериозен е делът на Бразилия – 71 200 коли или растеж от 35,8%.
Северна Америка остава най-големия пазар на Fiat-Chrysler. Там през януари са реализирани 142 300 автомобила (14,3% увеличение). 139 800 от тях са на Chrysler, а 2500 – на Fiat. В САЩ продажбите са с 16,4% по-високи от същия период на предходната година, в Канада – с 2,6% (общо 17 000 коли) и в Мексико – с 11,7% (7500).
Районът на Европа, Близкия Изток и Африка е с 84 500 продажби.
Миналата година резултатите на Fiat-Chrysler се увеличиха с 6% до 4,2 млн. продадени коли в света. Автомобилният производител прогнозира, че тази година също ще има растеж – до 4,3-4,5 млн.