Екипът на Маруся търси нов доставчик на двигатели за 2014 г., разкри президентът и спортен директор на екипа Греъм Лоудън по време на форума на FOTA (Formula One Teams Association) в Барселона. Очаква се Косуърт да се оттегли от спорта в края на настоящия сезон. Смята се, че британската компания, чийто единствен клиент в F1 е Маруся, не работи по нов агрегат. От догодина в Гран при моторите ще са напълно различни – турбо V6.
Лоудън заяви, че според неговата информация Косуърт определено не правят V6 двигател.
– Според моята информация те не подготвят агрегат за 2014 г. Ясно е, че не работя за Косуърт, но така разбрах. Доставчици на агрегати ще са Мерцедес, Рено и Ферари – обясни Лоудън.
Във Формула 1 има още отбори, чието бъдеще от гледна точка на двигателите не е съвсем ясно. Заубер например не са потвърдили дали ще продължат да използват Ферари. Форс Индия са предмет на слухове, тъй като се говори, че се колебаят между настоящите си мотори Мерцедес и тези от Маранело. Очаква се Торо Росо да преминат към Рено, а от френската компания заявиха по-рано тази седмица, че нямат желание да доставят мотори на шест отбора.
Въпросът с двигателите не е единствения проблем на Маруся. Въпреки уверенията от няколко страни (включително от управляващия търговските права на спорта Бърни Екълстоун), че тимът от Бенбъри няма проблеми с финансите, съществуват опасения дали отборът ще се справи през идващия сезон. Екипът освободи Тимо Глок (който си намери място в DTM, където ще кара за BMW), тъй като не бе в състояние повече да плаща заплатата му. Бяха наети двама новаци – Макс Чилтън и Луис Разиа, като вторият до момента няма и километър тестове. Грижи с плащания, договорени във връзка с мястото на бразилеца, спъват работата още преди началото на състезателната година, което не е добър знак.