Новото специално изпълнение на Juke – N-Tec влиза в шоурумовете в цяла Европа през март тази година. То се отличава с по-голям 5,8-инчов цветен сензорен екран, сателитна навигация и Bluetooth свързаност за мобилни телефони и музикални плейъри.
Други нови функции, предлагани от навигационната система, са „изглед изход“ от магистрала, допълнен с водещи линии за подпомагане при изход от магистралата. Системата показва и преобладаващите ограничения на скоростта, както и предупреждение за превишаване на скорост (Over-Speed), което издава визуални и звукови аларми при преминаване над определена скоростна граница, която се настройва от водача.
Друга нова функция насърчава икономичното шофиране. Освен че предлага най-икономичният маршрут на навигационната система, Nissan Connect включва софтуеър, който анализира стила на шофиране и „оценява“ усилията на водача: колкото по-икономично е шофирането, толкова по-висок е резултатът. Допълвайки новаторската технология вътре, Nissan Juke N-Tec разчита на изтънчен външен дизайн. Той стъпва върху атрактивни 18-цолови двуцветни, полирани алуминиеви джанти и лесно се идентифицира по лакираните в черно В-колони и капаци на страничните огледала.
Новата версия Juke се предлага с всички от 9-те цвята от палитрата на модела, които се съчетават със специалния му двуцветен интериор – черно и бледо сиво. Характерната централна конзола, вдъхновена от формата на мотоциклетен резервоар, е изпълнена в карбоново черно. Базиран на нивото на оборудване Acenta, Juke N-Tec е с предно предаване и се предлага с един дизелов и един бензинов двигател. Дизеловият е ефикасният 1,5 dCi със 110 к.с., куплиран с 6-степенна механична предавателна кутия. Отделяните само 124 г/км емисии CO2 му осигуряват емблемата Pure Drive, удостоверяваща, че се задвижва от един от най-чистите двигатели на компанията.
Бензиновият двигател е с работен обем 1,6 литра. Той развива 117 к.с. и се комбинира с 5-степенна механична или технологичната XTRONIC CVT скоростна кутия. Освен Nissan Connect, моделите Juke n-tec са оборудвани с Nissan Dynamic Control System, която позволява на водача да избира различни режими за управление, както и да регулира други функции чрез централния сензорен екран, като климатика например.
Другото стандартно оборудване включва камера за движение на заден ход с цветен дисплей, чистачки със сензори за дъжд, автоматично включване на фаровете, предни фарове за мъгла, облицовани в кожа волан и ръкохватка на скоростния лост, автоматичен климатик и аудио с Bluetooth съвместимост и USB порт.
Всички продавани в Европа автомобили Juke се произвеждат в завода на Nissan в Съндерланд (Великобритания). От дебюта в края на 2010 г. до момента в Европа са продадени над 330 000 автомобила, като само през 2012 бяха реализирани 140 000 бройки, което превърна Juke във вторият най-популярен модел на Nissan след Qashqai. Juke се предлага с разнообразни нива на оборудване в България – Essential, Acenta Auto, Acenta Sport, Tekna и Ultimate. През 2013 г изборът се обогатява допълнително не само чрез версията Juke n-tec, но и с появата на Juke NISMO и изключителният Juke-R (само след специална поръчка), който използва задвижването на суперспортния Nissan GT-R.