Тимът на Торо Росо изпитва нова конфигурация на ауспусите на своя автомобил. Тя трябва да реши проблемите с прегряването на корпуса, които измъчиха тима в първите два старта за сезона.
Даниел Рикиардо отпадна и в двете надпревари именно заради прекомерно нагряване в зоната около тръбите. Съотборникът му Жак-Ерик Верн пък загуби скорост.
Нашият фотограф Любомир Асенов успя да заснеме новото устройство от вътрешната страна на корпуса и да се види цялата му структура – с малък елемент от инконел (от него се правят и самите ауспуси). Към него се захващат ауспусите, а от другата страна газовете излизат през нов канала, също покрит със скъпата сплав.
Пилотите на тима бяха категорични снощи, че се надяват новостите да проработят и да имат много по-добра скорост в неделя в сравнение с първите два старта.