Начало Автомобили Chevrolet дава тласък на анимационната продукция Tурбо на DreamWorks Animation

Chevrolet дава тласък на анимационната продукция Tурбо на DreamWorks Animation

61
0

Chevrolet ще даде повече мощ на малкото охлювче Turbo в едноименния филм на компанията DreamWorks Animation SKG, Inc., който предстои да излезе на голям екран.

Сътрудничеството между Chevrolet и DreamWorks Animation ще бъде насочено към почитателите на филма в САЩ и няколко други пазари в световен мащаб и ще спомогне за обогатяване на автентичната състезателна атмосфера във филмовата продукция.

Обширната кампания ще включи в програмата си различни промоционални инициативи и мероприятния, организирани от официалните представители на Chevrolet на ключовите пазари на марката.

Творците от DreamWorks са се консултирали с дизайнерите на Chevrolet при създаването на анимационните герои във филма в лицето на модела Camaro и задвижваните с двигатели на Chevrolet състезателни болиди от серията Indy. Премиерата на новата лента в САЩ е насрочена за 17 юли. Tурбо ще бъде първият филм, в който DreamWorks Animation си партнира по подобен начин с дадена марка.

Марката Chevrolet е неразделна част от филма и играе важна роля в два от ключовите моменти в него. В единият от тях охлювчето Tурбо се сдобива със своята бързина след случайната си среща с Chevrolet Camaro, а по-късно прочутата емблема с „папийонката” на Chevrolet е забележителен елемент в много от сцените около надпреварата Indianapolis 500. Като отражение на сцените във филма, емблемата на Chevrolet бе ярка част и от истинското състезание на пистата.

Chevrolet ще използва образа на филмовия герой Tурбо и в рекламна кампания преди премиерата на филма. Рекламните послания ще използват филмовия сюжет за осъществените мечти в унисон с новата маркетингова платформа с посланието „Find New Roads“ на Chevrolet.

Филмът Tурбо ще излезе по екраните и в Европа през това лято, като за България премиерата се очаква да бъде на 19 юли.