Nissan изпъква с най-голям възход в третия годишен доклад Best Global Green Brands на Interbrand, като се нарежда на 5-то място. Това е напредък с 16 позици спрямо миналогодишното подреждане, като компанията влиза за пръв път в топ 10.
Марката е отличена за лидерството си при мобилността с нулеви емисии със 100-процентовия електрически автомобил LEAF.
„Зелената“ класация на Interbrand се основава на политиката и свързаните с природата действия на компаниите и на възприятията на клиентите им.
Автомобилните марки заеха четири от първите пет места. Достигайки до топ 10 едва във втората година, откакто влиза в класацията на най-екологичните марки на Interbrand, Nissan бързо подобри миналогодишното си класиране.
В тазгодишния доклад се отбелязва положителният ефект на изцяло електрическия Nissan LEAF за възприемането на марката, както и редица екологични мероприятия, сред които планове за намаляване на теглото на автомобилите с 15%, стартиращ през 2017, и сътрудничеството на Nissan с Daimler и Ford в разработването на автомобили, задвижвани от горивни клетки, които трябва да бъдат представени след 2017 г.
Nissan се стреми активно да допринася за устойчивото развитие на мобилността и обществото, целейки едновременно с това и доходен растеж. В съгласие с това, един от основните стълбове на корпоративната и екологична стратегии на Nissan, е поддържането на лидерство при електрическите автомобили. С продадени до края на май 2013 над 65 000 автомобила Nissan LEAF, той се превръща в най-продаваният електромобил в историята. Това признание, че Nissan е сред водещите в света екологична марка, е поредна стъпка от ангажимента на Nissan да намали своя екологичен отпечатък и активно да комуникира с клиентите своите корпоративни кампании и иновативни продукти.