В екипа на Макларън не очакват чудеса от визитата си в Германия и вместо да се концентрира върху борба с Ред Бул, Мерцедес и Ферари, в екипа от Уокинг смятат да се борят с Форс Индия и Торо Росо. Сутринта Дженсън Бътън завърши на седма позиция на 1,4 сек от първото място. Следобед той успя да намали изоставането на 1,2 сек, но пък се свлече на девето място. Основният проблем за британеца отново бе бързото прегряване на гумите и появата на грейнинг.
„Сутринта сериите ни от дълги обиколки изглеждаха по-добре от тези следобед“, обясни Бътън. „Трябва да направим внимателен анализ, но чувствам, че нещата не се развиват лошо. Очакваме отново да се борим с отбора на Форс Индия, които в миналото състезание изглеждаха много по-бързи от нас и събраха повече точки от нас. Няма да можем да се борим с колите от челото, но се надяваме тук да успеем да победим Форс Индия.
Интересното бе, че сутринта баланса в дълга серия от обиколки бе добър, за разлика от следобеда, въпреки че не направихме сериозни промени. Представянето ни в една обиколка не бе лошо, въпреки че ни липсваше секунда от върха. Но знаем, че Мерцедес са много бързи в една обиколка.
Имахме проблеми с температурата на предните гуми. Те прегряваха, което може да е свързано и с предписаните от ФИА параметри. Появява се и грейнинг.
Но условията и гумите са еднакви за всички. Някои вероятно ще успеят да извлекат по-голяма полза. Други пък вероятно ще загубят. При нас меките гуми много бързо започват да образуват грейнинг. Ще трябва да се справим с това.“