Ред Бул ще променят процедурата си за спиранията в бокса по време на надпреварите от Формула 1 след инцидента от Гран при на Германия. На Нюрбургринг недобре закрепено задно дясно колело на болида на Марк Уебър излетя при тръгването му и удари оператора на FOM Пол Алън. Вследствие на случилото се бе забранен достъпът на телевизионни екипи в питлейна по време на всички сесии.
ФИА поиска доклад от Ред Бул за инцидента и причините за него. В Милтън Кийнс са установили, че потеглянето на Уебър е станало възможно заради преждевременно подаден сигнал „тръгвай“ от един от механиците на задна дясна гума. Резултатите от разследването са изпратени на всички отбори и на федерацията. При проучването е установено, че в момента, в който той е слагал гайката, пистолетът за затягането й се е плъзнал в ръката му и при това действие неумишлено е натиснат бутонът, подаващ сигнал за приключило поставяне на колелото. Затова и болидът е бил освободен да тръгне, докато механикът се опитваше да даде знак, че има проблем.
От Ред Бул заявиха, че ще променят дизайна на пистолетите така, че да няма подобно неволно движение на устройството в ръката.
Операторът е със счупени ключица и две ребра вследствие на удара от гумата. С цел подобряване безопасността първо ФИА заяви, че представителите на медиите ще могат да присъстват в питлейна единствено на питуола. Впоследствие от носителя на търговските права бе съобщено, че телевизионните екипи няма да имат достъп по време на целия състезателен уикенд. От Formula One Management са изпратили новите инструкции на отразяващите спортна тв-канали още вчера. Не бе съвсем изяснено дали на оператори и питлейн репортери ще е позволено поне да са на питуола.