Chevrolet продаде рекордните 2,5 милиона автомобила в световен мащаб за първите шест месеца на 2013 година, като по този начин отбеляза 1,4-процентен ръст спрямо същия период на 2012 година. С това марката постигна 11-то поредно тримесечие с ръст на продажбите благодарение на новите продукти като субкомпактния модел Onix в Бразилия, големия седан Impala в САЩ и пикапът от среден клас Colorado в Югоизточна Азия.
Като цяло General Motors Co. отбеляза продажби от над 4,85 милиона автомобила за първото полугодие на 2013-та или ръст от почти 4% спрямо същия период на 2012-та.
– Chevrolet е в разгара на най-агресивната продуктова офанзива в историята на марката – отбелязва Алън Бейти, изпълнителен вицепрезидент на Global Chevrolet. – Продължаващият ръст по света е резултат от целенасочените усилия за разширяване на присъствието на Chevrolet в развиващите се пазари, както и връзките с клиентите чрез предлагане на правилните продукти, технологии и обслужване на високо ниво.
В Съединените щати гамата от малки автомобили на Chevrolet продължава да привлича нови клиенти на марката. Общите продажби на Sonic, Spark, Cruze и Volt бележат ръст от почти 25% за първата половина на 2013 г. Продажбите на пълноразмерните пикапи също са с ръст от 23% за същия период и дилърите вече доставят напълно новия Silverado на нетърпеливите клиенти с ускорено темпо, постигайки период от едва десет дни задържане на автомобил в дилърствата.
Продажбите на Chevrolet в Китай нарастват с 6,1% до над 322 000 броя благодарение най-вече на силното представяне на модели като Sail, Cruze, Malibu и Captiva.