Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ред Бул начело след първата тренировка в Унгария

Ред Бул начело след първата тренировка в Унгария

41
0
2013,Нюрбургринг,Ред Бул,Себастиан Фетел

Пилотите на Ред Бул, Себастиян Фетел и Марк Уебър, окупираха първите две места в първата тренировка в Унгария. Те отново изглеждат в добра позиция за спечелването на победата, като конкурентите изглежда пак ще са от екипите на Лотус и Ферари. Кими Райконен зае трета позиция, следван от Алонсо и Грожан. Впечатление направи сравнително доброто представяне на пилотите на Макларън, заели шеста (Бътън) и девета (Перес) позиция.

Времето в Унгария очаквано бе доста горещо с температура на въздуха от 29 градуса и 42 градуса температура на асфалта. Очаквано пилотите не бързаха да започнат с работата си, защото трасето бе доста прашно и всички изчакваха. Бавно на пистата започнаха да излизат все повече коли, като веднага впечатление направи галисийското знаме на колите на Лотус. Заради влаковата катастрофа в Испания в сряда вечерта Жерар Лопес, чийто корени са от тази провинция бе пожелал по този начин да почете жертвите на злополуката, които до момента са 80 души, а други 36 остават с опасност за живота.

Притеснен изглеждаше и Фернандо Алонсо, който дълго време престоя в бокса преди да се появи на пистата.

„В сряда вечерта си легнах, мислейки си за моите проблеми, за дреболии и неща, които не са се получили, за това, как да направя някои неща по-добре“, обясни Алонсо пред медиите. „И на другия ден се събуждам и научавам тази новина. Тогава разбираш, колко глупаво е да си мислиш само за своите неща, да бъдеш егоист. Подобни новини ни припомнят, кои са важните неща в живота.

Да не можеш да направиш нищо е изключително фрустриращо чувство. За съжаление не можем да върнем часовника назад и да предотвратим тази катастрофа. Нашите мисли са със семействата на хората, пътували във влака.“

Алонсо сподели, че желае да постигне победа, за да дари надежда на сънародниците си, въпреки, че за него било ясно, „че никой няма да стане по-щастлив от това, независимо какво ще стане, но ще дадем всичко от себе си за да успеем“.

Отборите бяха пристигнали в Унгария с новости, отговарящи на особената характеристика на пистата Хунгароринг, изпълнена с бавни завои и изискваща максимално аеродинамично пристискане. Проблемът за повечето отбори бе, че не могат да преценят точно, дали подобряването на представянето идва от нововъведенията или от променената конструкция на гумите на Пирели. В Мерцедес изглежда бяха притеснени от високите температури, гарантиращи по-бързо износване на гумите, проблем който изглежда отново се върна след промяната на конструкцията. В Макларън и Заубер пък нещата изглеждаха точно по обратния начин.

Фернандо Алонсо поведе още след първото си излизане, оставяйки на 0,1 сек зад себе си Ромен Грожан с Лотус. Около 20 минути преди края Марк Уебър успя да поведе. Себастиян Фетел, който изчака почти до края преди да започне с бързите си обиколки подобри времето на съотборника си с почти 0,3 сек и показа, че отново ще е трудно да бъде победен, въпреки специфичната характеристика на трасето.

В края се запомни инцидент с Жан-Ерик Верн, който се завъртя при влизането си в четвърти завой, а Кими Райконен спука гума, но тя не се пръсна зрелищно както бе на Силвърстоун, а изпусна постепенно.