Audi очаква 11% растеж на продажбите си в Китай за настоящата 2013 г., като според анализите това ще се дължи основно на повишаване на доходите и на разширяване търговската мрежа на марката в по-малките градове на страната.
До края на 2013-та реализираните автомобили ще достигнат 450 000 броя, заяви главният изпълнителен директор на компанията Рупърт Щадлер в град Фошан, където автомобилният производител строи втория си завод на територията на страната. Миналогодишните продажби на Audi в Китай възлязоха на малко над 405 000 – 30% увеличение спрямо стойностите за предходния 12-месечен период.
Разширяването на търговската мрежа на Audi в Китай е от голяма важност и за концерна-майка Volkswagen Group по посока изпълнение на целта му да стане най-големият автопроизводител до 2018 г. и да изпревари General Motors и Toyota Motor Co. Далекоизточната страна е най-големият пазар на бранда с продажби от 228 139 коли за първите шест месеца на 2013 г., което представлява 18-процентен растеж в сравнение със същия период на предишната година.
Досега Audi се представяше много силно в Северен Китай, Шанхай и Пекин. Затова сега планът е за разширение на юг и в по-малки градове. Идеята е да се отварят дилърства в населени места с 1 до 2 милиона жители. Следващата фаза на експанзията ще е насочена към западната част на страната.
След завършването на завода във Фошан пък производителният капацитет на Audi в Китай ще нарасне през следващите 3-4 години до 700 000 автомобила годишно.