Вече бившият спортен шеф на Хонда за Формула 1 Юсуке Хасегава заяви, че компанията може да бъде горда с прогреса по отношение на задвижващата си система през 2017 г.
Японските мотори и тази година не бяха на нужното ниво по отношение на мощност и надеждност, което принуди Макларън да прекрати партньорството с Хонда и да премине към Рено от 2018 г.
Въпреки това Хасегава смята, че в края на сезона представянето на агрегатите е било значително по-добро спрямо началото, като бе подобрена издръжливостта, а конските сили повишени.
„Подобрението ни в представянето бе такова, от което можем да бъдем горди, каза Хасегава пред Motorsport. – Нивото ни на конкурентност обаче бе по-ниско от очакваното.
За следващия сезон ъпдейтите трябва да идват по-често. Но за изминалия сезон трябваше да жертваме време за проверка на надеждността, за сметка на това да пуснем ъпгрейдите по-бързо на пистата.”
Японецът призна, че нивото на издръжливост на моторите тази година е било недопустимо и това е нещо, върху което екипът трябва да се съсредоточи през зимата.