Марката Chevrolet достигна рекорден обем на продажбите в размер на 1.25 милиона нови автомобила в световен мащаб през третото тримесечие на 2013 година – това е увеличение от 0.6 процента в сравнение със същия период от 2012 година и 12-то поред рекордно по отношение увеличението на продажбите тримесечие на годишна база.
Като цяло компанията General Motors Co. регистрира продажби от близо 2.4 милиона автомобила през третото тримесечие на 2013 година, което е ръст от 5.5 процента в сравнение със същия период на 2012 година.
– Марката Chevrolet е концентрирана в своята цел да предоставя във всеки от автомобилите си технологии, характеристики и удобства, които добавят потребителска стойност и повишават задоволството на клиентите при експлоатацията на нашите продукти – отбеляза Алън Бейти, старши вицепрезидент на Global Chevrolet. – През третото тримесечие успяхме да привлечем по-голям брой клиенти към продуктите на марката благодарение на преди всичко на няколко нови модела, сред които Corvette, Silverado и Spark EV.
Петте водещи за марката Chevrolet пазари по отношение на обема на продажбите през третото тримесечие на 2013 година бяха:
Пазар | Трето тримесечие 2013 | Промяна в % |
Съединени американски щати | 478 000 | 4.2 |
Бразилия | 171 000 | (6.6) |
Китай | 151 000 | (1.1) |
Русия | 48 000 | (18.7) |
Мексико | 47 000 | 7.8 |
Обемът на продажбите на GM в Северна Америка през третото тримесечие отбеляза увеличение от 6.5 процента, а този на GM International Operations регистрира ръст от 8.4 процента.
Продажби на General Motors в световен мащаб:
Обем на продажбите 2013 | Обем на продажбите 2012 | Промяна в % | Дял от общото световно производство в % 2013 | Дял от общото световно производство в % 2012 | |
Северна Америка | 808 000 | 759 000 | 6.5 | 16.7 | 16.9 |
Eвропа | 388 000 | 372 000 | 4.2 | 8.6 | 8.4 |
Южна Америка | 273 000 | 285 000 | (4.2) | 17.8 | 17.9 |
International Operations* | 930 000 | 857 000 | 8.4 | 9.6 | 9.4 |
Общо в света | 2 398 000 | 2 273 000 | 5.5 | 11.7 | 11.6 |
GM Северна Америка = пазарите в Съединените щати, Канада, Мексико и други северноамерикански пазари
GM Europe = пазарите в Западна, Централна и Източна Европа плюс този в Русия и Обществото на независимите държави
GM International Operations = пазарите Азиатско-тихоокеанския регион, Африка и Близкия изток