Мирослав Петков с Пежо 106 група Н е новият шампион в клас А6 на пистовия ни шампионат. Той бе коронован след победа в директен двубой с конкурента си за титлата Михаил Симеонов (Ситроен С2) в последния кръг от националния шампионат на пистата Серес в Гърция.
Класиралият се по-напред от двамата пилоти ставаше шампион. Петков успя да спечели полпозишън в класа си с убедителна преднина, но още в началото на втората квалификация моторът му се счупи. Това наложи ремонт до късно на двигателя от Рангелов Моторспорт с помощта на колеги, но издръжливостта на агрегата за състезанието оставаше под сериозен въпрос.
– Квалификацията бе много трудна, защото във втората част, когато пистата бе най-бърза, успях да направя само 3 обиколки преди двигателят да изхвърли маслото. Все пак последната ми обиколка бе достатъчно добра за първа позиция – обясни и Петков.
На старта напрежението и умората си казаха думата и Мирослав загуби няколко позиции преди първия завой. След това обаче бързо настигна и се залепи за Симеонов. Петков поведе в третия тур след много оспорвана борба със съперника си. След това нямаше проблем да се откъсне напред и да финишира пръв, осигурявайки си титлата в клас А6.
– Няколко коли ми взеха старта, но ги изпреварих още в първата обиколка и се залепих зад Мишо Симеонов. Той ме бавеше една-две обиколки и на третата го изпреварих, но веднага на правата той си върна позицията. Все пак в края на старт-финала спрях по-късно и отново го задминах. След това в завоите успях да му се откъсна и продължих малко по малко да го оставям назад. Накрая от отбора му подадоха контестация срещу мен заради първото изпреварване, но по моята кола нямаше и драскотина, така че не бе уважено. Той се опитваше да ме затваря още от първата обиколка, което го правеше много по-бавен и затова уязвим. Накрая се радвах, че завърших в последните 3 обиколки от състезанието, защото двигателя ми издаваше странни звуци. Не вярвах, че мога да финиширам, но моторът издържа до края – допълни Петков.