Пилотът на Форс Индия Адриан Сутил заяви пред журналистите в Бразилия, че вече е подписал договор за следващата година, но не може да каже с кой отбор, за да не наруши политиката на екипа. Германецът обаче намекна, че ще остане в екипа от Силвърстоун с коментара си, че според него двигателят на Мерцедес за 2014-та ще е силен. Единственият отбор, който ще се състезава с мотори на Мерцедес догодина и не е обявил пилотите си за следващия сезон, е именно Форс Индия. Шефът на екипа Виджай Маля каза, че това ще стане през декември.
– Да, знам къде ще бъда. Някъде има подпис, но според отборната политика не трябва да говоря за това. Щастлив съм. Беше мое решение с кого да подпиша или не и заради това се чувствам добре. Разбира се, прегледах (други оферти). Зависи от ситуацията, понякога имаш контракт, но това не означава много. В момента се случват толкова много неща, така че погледнах на положението отстрани. Вероятно моята ситуация е по-различна, отколкото тази на други пилоти. Вярвам в германската технология и английските инженери. Това е добра комбинация. Но нямаме доказателство, че двигателят ще е най-добрият. Знаем единствено от опит, че Мерцедес могат да правят силни мотори. Ферари също са много добър производител. Рено имат богата история с турбодвигателите, така че и те могат да се справят много добре – каза Сутил.
Бъдещето на съотборника му Пол ди Реста обаче продължава да е неясно. Шотландецът коментира, че за първи път се намира в такова неведение относно това къде ще кара догодина. Той коментира, че оставането във Формула 1 е приоритет за него, но не отрича, че обмисля и възможността да премине в други серии като Индикар например. Неговият братовчед Дарио Франкити е 4-кратен шампион в Индикар, но прекрати кариерата си след катастрофа през миналия месец.
Междувременно Серхио Перес сподели, че има 95% вероятност да остане във Формула 1, след като от Макларън решиха да го заменят с шампиона във Формула Рено 3.5 за 2013 г. Кевин Магнусен през следващия сезон. Спонсор на Перес е мексиканската телекомуникационна компания Телмекс. Шефът на Макларън Мартин Уитмарш разкри, че се опитва да помогне на 23-годишния пилот да си намери място през 2014 г., като стана ясно, че се е свързал с Лотус и Форс Индия. Друга възможност за мексиканеца е отборът на Заубер, с който той дебютира в Гран при и където се състезава през 2011 и 2012 г.
– Вероятността да остана тук (в F1 – б.а.) е 95% – коментира Перес. – Относно останалите 5%, всичко може да се промени във Формула 1, но съм уверен, че ще съм тук през следващата година. Всичко, което мога да кажа, е че бъдещето ми изглежда в по-добра позиция, отколкото бе преди няколко дни. Все още нищо не е подписано, но напредваме. Имаме по-добри опции, отколкото в Остин. Трябва да се събера с мениджърите ми, близките ми, Телмекс, за да решим коя е най-добрата възможност за нас. За всяко нещо има причина и съм уверен, че след 1 година ще стоя тук, казвайки че най-доброто, което ми се случи, бе напускането на Макларън. Надявам се да мога да ви кажа това.
Не е ясно и къде ще кара Нико Хюлкенберг. Германецът наскоро разкри, че преговаря с Форс Индия, Заубер и Лотус, но и че шансът да премине в Лотус е най-малък, защото според слуховете Пастор Малдонадо вече е подписал с тима от Енстън.
Освен Лотус, Форс Индия и Заубер, последните два отбора в класирането при конструкторите Маруся и Катерам също не са обявили и двамата си състезатели за догодина. Маруся вече подписаха с Жул Бианки за следващия сезон, но не се знае кой ще е негов съотборник. Според информация на BBC Катерам обмислят да привлекат завършилия на 6-то място през 2013 г. в GP2 Маркус Ериксон. Гийдо ван дер Гарде, Шарл Пик и Хейки Ковалайнен са другите кандидатите за място в екипа през сезон 2014. Пик коментира, че би искал да остане в отбора и през следващата година, но все още нищо не е сигурно.