Мерцедес привлякоха двама ключови инженери от тима на Ред Бул – Марк Елис (главен инженер в департамента Vehicle Dynamics) и Жил Ууд (главен инженер симулации/анализи). Информацията бе оповестена първоначално от немския вестник Билд, а малко по-късно от Бракли я потвърдиха официално.
Специалистите ще се присъединят към екипа от Бракли в средата на следващата година, след като изтече шестмесечният срок, в който не могат да работят в друг тим.
По-рано през годината стана ясно, че Макларън са убедили дясната ръка на Ейдриан Нюи – Питър Продрому – да се върне в Уокинг. Отборът от Милтън Кийнс не е склонен да го освободи по-рано от договора му, изтичащ едва в края на 2014 г. Макларън заявиха, че това е тяхно право и просто ще изчакат, докато Продрому отиде при тях. Ударът за Ред Бул е много сериозен, като се имат предвид големите технически промени догодина. В шампионския тим са изправени пред дилема, тъй като не биха искали човек на толкова висок пост да бъде изолиран от потока информация, но в същото време са наясно, че той си тръгва след 12 месеца.
Междувременно Рос Браун заяви, че е оптимистично настроен относно подготовката на Мерцедес за следващия сезон.
– Догодина всичко ще е доста екстремно. Случвало ми се е повече от веднъж – 1994-та е добър пример, 2009-та също и съм сигурен, че и за други сезони ще се сетим, които в момента ни убягват! Промените за 2014 г. са страхотна възможност и се надявам ние (Мерцедес – б.р.) да се възползваме от нея. Със сигурност сме вложили достатъчно ресурси и усилия. Чувствам се доста комфортно относно начина, по който подходихме към въпроса – заяви Браун пред Аутоспорт.
Англичанинът напуска отбора в края на настоящата година, след като тимът регистрира най-доброто си класиране в шампионата от връщането си в F1 досега – второ място в подреждането при конструкторите. Той обаче е убеден, че основите за по-нататъшни успехи са добри:
– Не се тревожа, че не сме отделили достатъчно ресурси за 2014-та. Нещата вървят по план, като виждам какъв етап е стигнала колата. Трудим се по проекта от доста време. Това е едно от предимствата от привличането на Джеф [Уилис] и Алдо [Коста] в екипа. Джеф започна проекта за 2014-та, а Алдо пое нещата от средата на тази година. Боб [Бел] се фокусира повече върху настоящия болид, за да продължи и той прогреса си.