Както и се очакваше новите правила са интерпретирани по различен начин от отборите. Нормално се зародиха и първите съмнения около легалността най-вече за решенията по отношение на носовете. Първо около този на Лотус, а в последствие и на останалите. Особено отборите на Мерцедес и Ред Бул бяха подозирани, че са спазили буквално правилата, но не и духа на регламента.
Именно заради това техническият делегат на ФИА, Чарли Уайтинг обяви, че решението на Лотус е „умно и легално“. Както съобщава германското списание Шпорт Билд, според британеца и останалите отбори нямало за какво да се притесняват в момента. Така носовете на всички отбори са обявени за легални, но за 2015 г. ще трябва да бъде внесена повече яснота по правилата.
Според него единствено този на Катерам отговарял на духа на регламента, докато тънките продължения както в решенията на Торо Росо, Заубер и Форс Индия не били особено желателни. Мерцедес, Ферари и Ред Бул следвали по-консервативни идеи, които дори можело да им създадат трудности по отношение на конкурентоспособността.
Това потвърждава и шеф дизайнерът на Заубер, Ерик Ганделин:
„Виждаме два подхода и решения – единият както при Мерцедес, Ферари и донякъде Ред Бул, и друг като при нас и някои други отбори. Според нас по отношение на представянето нашето решение е по-добро. Някои просто са избрали по-екстремни решения от други.
Видяхме наистина интересни решения, но според нас няма такова, което да не отговаря на регламента.“
С това изглежда, че дискусията относно легалността на носовете за момента е приключена. Поне за момента.