Нова версия на Renault Trafic, модел с над 1,6 млн. продадени бройки по време на впечатляващата си 34-годишна кариера, ще бъде лансирана през лятото.
Френският производител разпространи илюстрация, предлагаща бърз поглед към няколко от характерните черти на бъдещия модел.
– Линиите му въплъщават новата идентичност на Renault. Моята цел бе да постигна динамичен и стилен силует без да се жертва нито здравината, нито практичността, която клиентите очакват от своя ван – отбелязва дизайнерът на новияRenault Trafic Кихиун Жунг.
С третото поколение на Trafic Renault се фокусира повече върху нуждите на бизнес клиентите отколкото преди, предлагайки им „Иновация за по-добър живот“.
Привлекателността на вана, произвеждан от европейския №1 производител на LCV модели от 1998, се подсилва от нов дизайн, нови технологии и гама от нови двигатели, които се възползват от опита на Renault във Формула 1.