Начало MotoGP News Енеа Бастианини записа рекордно постижение във втория ден от тестовете на Сепанг

Енеа Бастианини записа рекордно постижение във втория ден от тестовете на Сепанг

290
0
Енеа Бастианини
Енеа Бастианини, снимка Ред Бул Контент Пуул

Eнеа Бастианини записа рекордно постижение във втория ден от предсезонните тестове на малайзийската писта Сепанг. Пилотът на Грезини Дукати завъртя обиколка за 1:58.131, което е рекордно постижение с машина на две колела. Втори на 26 хилядни финишира вчерашният лидер Алейш Еспаргаро, а третото място остана за Хорхе Мартин от тима на Прамак Дукати.

Последният ден от изпитанията на пистата Сепанг бяха съкратени поради проливен дъжд, който се изля следобед. Така екипите имаха по-малко време, в които да изпълнят своите програми. Част от състезателите решиха да карат на мокрото трасе, но това не промени времената за обиколка.

Бастианини бе най-добрият състезател с мотор на Дукати през днешния ден. Италианецът се забавляваше на борда на Десмоседичи GP21 и успя да оглави класирането преди дъжда. Хорхе Мартин и Франческо Баная също постигнаха голям напредък и намериха място в топ 10. Йохан Зарко даде 9-то време, а Марко Безеки отново бе най-бързият новобранец.

След като завършиха на първите две позиции в събота, пилотите на Априлия отново завършиха в челната десетка. Алейш Еспаргаро остана втори, а Маверик Винялес бе пети. Двамата испанци се надяват да са още по-бързи в Индонезия и първото състезание за сезона в Катар.

От Сузуки потвърдиха, че са значително са подобрили своя двигател. Японците се стремят да постигнат по-висока максимална скорост, без да правят компромиси с аеродинамиката. Алекс Ринс даде четвърто време с изоставане от 0.130 от времето на Бастианини. Жоан Мир остава 12-ти, зад Лука Марини. Тестовите пилоти на марката Силван Жинтоли и Такуя Цуда заеха последните две позиции.

Ямаха също продължаваше да трупа километри с новата задвижваща система. Целта им е сходна с тази на Сузуки- повече топ скорост и ускорение при излизане от завоите. Световният шампион Фабио Куартараро отново бе най-бърз от четирите мотора на японския производител. Французинът завърши на седма позиция. Всички останали мотоциклети на Ямаха останаха извън топ 20.

Състезателите на Хонда продължаваха работата си върху развиването на напълно обновения RC213V. Mарк Маркес отново намери място в топ 10. Испанецът направи много важни 101 обиколки в тези два дни и призна, че му трябва време, за да намери границите на този мотор. Съотборникът му Пол Еспаргаро остана 10-ти и също бе положително настроен преди пристигането в Индонезия.

КТМ отново не блеснаха в този тест. Според мениджъра Франческо Гуидоти фокусът е върху получаването на повече информация, с която да се доразвие RC16. Най-челно класираният пилот на австрийците бе Мигел Оливейра на 15-то място, следван от Брад Байндър на 18-то. Зад него се класира новобранецът Раул Фернандес от тима на КТМ Теch 3, а Реми Гарднър продължаваше да се възстановява от операцията на китката и завърши на 23-та позиция, зад Андреа Довициозо.