В екипа на Катерам са убедени, че са намалили разликата спрямо отборите в средата на колоната във Формула 1.
Отборът от Лийфийлд успя да направи най-много обиколки от екипите със задвижваща система на Рено – 626. Това е с 25% повече от всеки друг тим, работещ с френския производител. Шефът на екипа Сирил Абитебул заяви, че това е окуражаващ знак за издръжливостта на Катерам, както и че има сериозен потенциал в колата, който тепърва ще бъде отключван.
– Предсезонната подготовка определено бе трудна, както и очаквахме. Но да я приключим като най-стабилния отбор със задвижваща система Рено и с някои ранни знаци, че скоростта ни се е подобрила, със сигурност е положително – заяви Абитебул. – Щеше ми се да видя Камуи [Кобаяши] да направи няколко обиколки с по-меките смеси. Сигурен съм, че щеше да свали времената си до 1:36 мин. В същото време обаче не мисля, че чистата скорост ще е основен фактор за успех в първите надпревари.
Началникът на Катерам освен това отбеляза усилията на Рено да поправят проблемите си възможно най-бързо:
– Целият екип се труди страшно упорито – на пистата по време на тестовете, във фабриката в Лийфийлд, в аеродинамичния тунел в Кьолн. Бих искал да благодаря и на Рено Спорт F1. Първите дни с тяхната нова задвижваща система не бяха лека, но те работиха неуморно да преодолеят голям брой от първоначалните трудности. Сега ще имаме още няколко дни за анализ на огромното количество информация, събрано от натрупаните 3312 км в тренировките. Трябва да видим как най-добре да използваме наличното в първите стартове, както и да начертаем развойна стратегия за по-късните етапи на един сезон в F1, който ще е наистина изумителен.