Макс Верстапен взе все пак титлата
Огромното напрежение, с което приключи сезонът във Формула 1, започна да спада постепенно, след като ФИА обеща да разгледа подробно събитията от финалното състезание, но не само. Ангажира се да направи промени заедно с екипи и пилоти. А Мерцедес решиха да не оспорват повече загубата на короната при пилотите.
Титлата в крайна сметка отиде при Макс Верстапен. Всеобща бе оценката, формулирана най-добре от Жан Тод, че тя е напълно заслужена след 10 победи през сезона и не така добър късмет в предишни състезания.
Единодушно беше и мнението, че короната би била също толкова заслужена и от Люис Хамилтън, който сътвори наистина уникални състезания, особено в края на сезона. И ако нещо наистина помрачи уникалния сезон 2021 във Формула 1, то това бе непостоянството в решенията.
Именно поради това обърнахме специално внимание в този брой на Мохамед бин Сулайем, който замени Жан Тод начело на ФИА
Първият неевропеец, поел кормилото в Париж, ще трябва да се справи в максимално кратък срок с някои корекции в управлението на Гран при, за да не се уронва така престижът на цялата гигантска и далеч по-широко спектърна в своята работа организация.
Към Ферари очакванията за догодина са много големи.
Тифозите с нетърпение искат да разберат дали в Маранело са се справили с новите правила и ще се борят отново за победи и титли. В този брой обаче обръщаме внимание на нещо, което изглежда символично, но има дълбоко значение – цветът на колите. Защото червеното на Ферари не е просто червено.
Големите предизвикателства пред нея ще бъдат обаче не само промяната във Формула 1, която така или иначе се очаква догодина (за 18-инчовите гуми ви разказваме специално), а и в управлението на други серии и политики като например рали Дакар. Защото в започващото през януари поредно мега състезание Ауди ще участва с революционен нов автомобил с електрическо задвижване. За него също специално ви разказваме.
Но още преди надпреварата да е започнала, се чуха гласове, че правилата трябва да се изяснят относно конкуренцията с подобен тип коли на конвенционалните съперници.
С две думи казано, един сезон приключи, но големите войни не спират и няма да спрат и през следващата 2022 г. Какво и да се случи през нея обаче от името на нашия екип желая на всички ви, нашите читатели, най-прекрасни дни.
Както обикновено, броят ви чака в дигитален формат на сайта e-spisanie.com!
Списание ClubS1 е част от програмата за лоялност на Shell – ClubSmart. Вече можете да получите достъп до електронния вариант на списание ClubS1 и с ваучер, като замените част от своите ClubSmart точки.
Приятно четене!
Иван Тенчев