Тимът на Ситроен не остана особено доволен от резултатите, постигнати в третия кръг от тазгодишния световен шампионат – рали Мексико. Мадс Остберг завърши девети, а Крис Мийк така и не финишира в надпреварата.
Норвежкият пилот оглавяваше временното класиране между трети и шести етап от състезанието. След това обаче счупи окачване и колкото и да се стараеше, не успя да навакса изоставането. На всичкото отгоре закъсня и получи допълнително наказание от стюардите.
– Въпреки всичко от това рали могат да се извлекат много позитиви – бе убеден след финала Остберг. – Показахме, че можем да поддържаме темпото на най-добрите екипи. Последните отсечки пък ни дадоха възможност да работим по подготовка за следващи надпревари. Като се изключи един завой, беше наистина добро рали. Много съм доволен да завърша с няколко етапни победи. Убеден съм, че постигнахме напредък. Сега знаем значително повече, отколкото в началото на ралито. Имаме солидна база, върху която да градим по време на тестовете си за Португалия.
Мийк също смяташе, че е постигнал напредък по отношение разбирането на автомобила и как трябва да управлява DS3 WRC в отсечките.
– Наистина е много разочароващо да не завършиш състезанието. Имах добри бележки за пауърстейджа, вървях по правилната траектория, но ударих скала във вътрешната част на завой. Бях пръв на трасето и нямаше как да го избегна – коментира британецът.
Шефът на Ситроен Рейсинг Ив Матон също заяви, че представянето е разочароващо – особено като се има предвид потенциалът на отбора.
– Все пак Мадс демонстрира още веднъж, че е на нивото на най-добрите. Той бе сред най-бързите пилоти през уикенда. Подобрява се непрекъснато, има скорост и това е окуражаващо за следващите надпревари. Крис очевидно има повече трудности, а и за първи път се състезаваше в този конкретен старт. Бяхме наясно, че на екипажите ни им липсва достатъчно опит. Вероятно това бе цената, но потенциалът наистина съществува – допълни той.