Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер смята, че изоставането на тима спрямо Мерцедес е било само на един завой. Двамата пилоти на австрийския тим завършиха състезанието в Катар съответно на втора и четвърта позиция и нямаха отговор на темпото на черните стрели. Въпреки това Макс направи допълнително спиране в края на надпреварата и записа най-бързата обиколка, което му донесе допълнителна точка.
На въпроса каква е разликата между двата съпернически екипа Хорнер вярва, че изоставането на Ред Бул в завой номер шест е основната причина за голямaта разлика. Тимът от Милтън Кийс се надява да подобри представянето си и да догони Мерцедес в Саудитска Арабия.
„Мисля, че има един завой, който се отличаваше през целия уикенд. Губихме по две десети във всяка една обиколка. Трябва да разберем каква е причината за това изоставане и да подобрим представянето си“, сподели Хорнер.
Хорнер призна, че новата писта ще подхожда повече на Мерцедес, но вярва, че преработеното трасе в Абу Даби ще предложи истинска битка за титлата.
„Следващата писта вероятно ще пасне на Мерцедеса, но в Абу Даби никой не знае какво ще се случи. Двамата пилоти са в много тясна битка помежду си и очаквам борба до самия финал“, завърши Кристиан Хорнер.
The perfect pit crew doesn’t exis- 💪 pic.twitter.com/I8YzDHvj6N
— Red Bull Racing Honda (@redbullracing) November 24, 2021
Със своите дълги прави и равни участъци пистата по улиците на Джеда се очаква да бъде много силна за Мерцедес. Хамилтън отново ще използва по-мощния силов агрегат, който му донесе победата на Интерлагос. Според Андрю Шовлин неговият тим е подобрил скоростта си в завоите, въпреки че всички споменаваха новия двигател в колата на Люис.
„На някои по-скорошни трасета съпоставяхме скоростта си в завоите с тази на Ред Бул. Скоростта ни по права линия бе по-добра. В Катар се оказа точно обратното. Там бяхме по-бързи от тях в бързите криви. Нашите пилоти имаха перфектен баланс и стабилност при влизане. Можеха да атакуват в завоя и да пренасят скорост. В крайна сметка видяхме какво постижение постигна Люис в края на квалификацията“, сподели пистовият инженерен директор Андрю Шолвин.