Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Грожан: В Бахрейн ще изпробваме нови неща за Лотус Е22

Грожан: В Бахрейн ще изпробваме нови неща за Лотус Е22

25
0
Аяо Комацу,Ромейн Грожан

Тимът на Лотус най-после записа завършено състезание благодарение на Ромейн Грожан, който пресече финала на пистата Сепанг на 11-та позиция.

Френският пилот има два подиума от досегашните си две участия в старта в Бахрейн и макар едва ли да очаква място на почетната стълбичка този сезон, то поне се надява подобренията по Е22 да помогнат за по-добро класиране.

Харесвам дългите прави и средната част с повечето завои. Натрупаните в Малайзия километри бяха от огромно значение, но са ни нужни още дни като съботата и неделята на Сепанг, когато научихме много неща за колата. В Бахрейн ще изпробваме нови неща и съм убеден, че ще подобрим колата. Настоящите болиди са все още на ранна фаза от развитието си и има какво да се извлече от тях като представяне. Нощният старт в Бахрейн означава по-късен начален час и ако изчисленията ми са верни, то това ще означава повече време за сън, а това винаги е добре дошло! Що се отнася до пистата, то температурите там всяка година са високи и това води до сериозно износване на гумите. Сега обаче ще са по-ниски и ще видим как това ще промени поведението и характеристиките на гумите – коментира Грожан преди състезателния уикенд на Сахир.

Съотборникът му Пастор Малдонадо изкара два трудни уикенд в Мелбърн и на Сепанг. Той призна, че не обича особено да се състезава в горещо време, но не се оплаква, тъй като всички пилоти са в едно и също положение:

Нищо няма значение, когато свалиш визьора. Тогава се концентрираш единствено върху карането. Очевидно е, че при нас издръжливостта далеч не е на 100% – отчасти заради късното излизане на колата на писта, но оправихме множество проблеми и полека лека обръщаме все повече внимание на представянето. Много е разочароващо да си стоиш в гаража. Искам да се състезавам, но на Сепанг поне имаше окуражаващи знаци. Там направих някои добри обиколки и усещам, че Е22 е прекрасен състезателен автомобил със сериозен потенциал. В Бахрейн искам да натрупам още километри и да работим по всички аспекти на болида. Подходът ни вероятно ще трябва малко да се попромени – като настройки и налягания на гумите – заради различния стартов час.

На Сахир Лотус Е22 ще е с подобрени карти за управление на двигателя и спирачна система след наученото в Малайзия, заяви от своя страна техническият директор Ник Честър. Той сподели още, че настройките имат нужда от допълнителна работа, както и системата brake-by-wire (от която и двамата пилоти имаха сериозни оплаквания, тъй като им съсипва влизането в завой и им струва твърде много време).