Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Постигнахме възможния максимум, коментира Норис след седмо място в Турция

Постигнахме възможния максимум, коментира Норис след седмо място в Турция

789
0
Ландо Норис, Макларън
Ландо Норис; снимка: Макларън

Седмото място бе възможният максимум, коментира Ландо Норис класирането си в Гран при на Турция. Британският пилот на Макларън сподели, че отборът е работил за ограничаване на щетите на пистата Истанбул парк.

„Много дълго и трудно състезание основно заради условията на пистата. Беше крайно сложно да опазя интермедиите в работен прозорец.“

„Смятам, че в крайна сметка постигнахме възможния максимум, така че съм доволен от седмото място“, коментира Норис

„На тази писта трябваше да ограничим щетите и взехме възможно най-добрия резултат. За следващите надпревари просто трябва да имаме по-голямо подобрение. Важно е да си върнем формата.“

Даниел Рикиардо потегли от дъното на стартовата решетка след смяна на компоненти от задвижващата система в колата си. Той бе 13-ти на финала.

„Мисля, че от цялото състезание имах добро темпо в около 4 обиколки“, отбеляза австралиецът. „Останалото беше трудно. В началото имахме проблеми със сцеплението на предните гуми и бе крайно сложно да поддържам темпото на останалите. После сложих нови гуми и тогава пък нямах особено добро прилепяне в задната част на колата. След известно време нещата се пооправиха, тогава се случиха и тези четири обиколки.“

„Това бе положителното нещо от състезанието. Поразвълнувах се, тъй като си помислих, че ще продължа така, но доброто усещане изчезна. После поведението на задните гуми пак се влоши и финалните десет тура бяха малко болезнени.“

Междувременно в Уокинг има ново назначение – Ник Фрай ще е новият председател на Макларън Аплайд Технолъджис

Кариерата на 65-годишния англичанин започва във Форд през 1977 г. Във Формула 1 идва заедно с Продрайв на Дейвид Ричардс. Заема поста изпълнителен директор на БАР (Бритиш Американ Рейсинг) от 2002 г. Остава на ръководни постове в екипа при превъплъщенията му в БАР Хонда, Хонда, Браун Гран при и накрая е назначен за главен изпълнителен директор на Мерцедес F1, когато щутгартският екип купува екипа от Бракли. Напуска през 2013 г., когато на тази позиция идва Тото Волф.