Shell отбелязва 30 успешни години в България и най-високо ниво на обществено доверие в сектора според проведено наскоро независимо национално проучване
Резултатите от него разкриват още, че компанията заема челна позиция и в ключовата категория „водеща марка“ на българския пазар за търговия с горива. Oмнибус изследването е проведено през май 2021 г. от водещата глобална агенция KANTAR. Фокусът е върху разбирането и вижданията за устойчивостта на българите. В него участва представителна извадка от граждани над 18 г. възраст от всички 28 административни области в страната. Над 50% от тях са шофьори. Проучването е едно от първите у нас по темата устойчивост и устойчиво развитие, която е сред неотложните приоритети на ЕС.
Над 25% от анкетираните шофьори споделят още, че за тях Shell дава позитивен пример, полагайки системни усилия за намаляване на въздействието си върху околната среда в България, както и че работи в посока на енергийните нужди на бъдещето. Същият процент от анкетираните определят Shell като лидер в предоставянето на устойчиви енергийни решения у нас.
„Вече 30 години Shell полага усилия за установяване на нови стандарти в бизнес средата и устойчивите политики в България“
„Компанията пренася на местно ниво успешни международни практики и е лидер на мнение по ключови за индустрията ни теми като енергийния преход на страната. Вярвам, че за това време ние поставихме стабилна основа за едно по-устойчиво бъдеще. Амбицирани сме да я надграждаме и да постигаме все по-големи успехи в тази насока“, коментира Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell България, по повод юбилея на компанията в България и извървения път досега.
„Щастливи сме, че обществото оценява високо нашите усилия в тази насока и резултатите от проучването го доказват. Успехът на Shell е успех на целия ни екип, но и на нашите партньори и клиенти. Те ни се доверяват ежедневно, за което искрено им благодарим! Могат да бъдат сигурни, че в лицето на Shell ще продължават всеки ден да получават висококачествено обслужване, отговорно отношение и устойчиви иновации“, допълва г-жа Славейкова.
В глобален план Shell наскоро обяви амбицията си да се превърне в енергиен бизнес с нулеви емисии до 2050 г. или по-рано в съответствие с тенденциите в обществото и очакванията на клиентите
Първите стъпки в тази посока са направени вече и в България. Те намират израз в редица проекти, които Shell инициира у нас. Компанията намали емисиите от своите операции, използвайки електрическата енергия от 100% сертифицирани възобновяеми енергийни източници (ВЕИ) за захранване на всички търговски комплекси, оперирани от компанията в България. Подобри енергийната ефективност на своите операции. Вече има инсталирани 18 електрозарядни станции на обектите си в страната в партньорство с Eldrive. От март тази година бе въведена и нова услуга за бизнес клиентите на Shell в България. С нея те могат да компенсират емисиите на въглероден диоксид от горивото, закупено с горивната карта Shell Card. Компанията компенсира емисиите чрез закупуване на въглеродни кредити, генерирани от международни проекти, които опазват и възстановяват естествените екосистеми.
Следвайки високите глобални стандарти и цели през последните 30 години Shell България развива успешно дейността си у нас
Днес е една от водещите компании в бизнеса с търговия на петролни продукти с над 100 обекта. Всеки месец повече от 1 млн. клиенти посещават търговските комплекси Shell в страната. Shell България има важна роля като цяло и в индустрията с ангажираността си по ключови за сектора и страната теми като енергийния преход и намаляване на въглеродния отпечатък и работи усилено в тези две посоки.
View this post on Instagram