– Колата ни не е достатъчно конкурентоспособна, знаем това. Изоставането е последствие основно от недостатъчното аеропритискане – гласеше обобщението на рейсинг директора на Макларън Ерик Булие в края на уикенда за Гран при на Китай.
Пилотите на тима Дженсън Бътън и Кевин Магнусен стартираха от 12-та и 15-та позиция на грида, а на финала бяха 11-ти и 13-ти.
Освен с недостатъчното аеропритискане те трябваше да се борят още с твърде малкото сцепление на предните гуми, които така и не успяваха да загреят достатъчно.
– Беше доста трудно състезание. Чувството наподобяваше това от вчерашната квалификация. Просто не можехме да накараме предните гуми да работят, непрекъснато се късаха. Имаме новости, планирани за следващия старт – в Барселона, но те няма да са достатъчни да намалим разликата спрямо най-бързите болиди. Момчетата дават най-доброто от себе си и крайният резултат разочарова всички, особено механиците и хората ни във фабрика, трудещи се толкова упорито – обясни Бътън.
Магнусен призна, че не е можел да направи нищо на пистата заради липсата на аеропритискане. Иначе настройките и усещането зад волана били положителни, каза още датчанинът и продължи:
– Ясно е, че трябва да работим упорито, за да оправим проблема. Вярвам, че момчетата в Уокинг правят всичко по силите си и ще се справят скоро.