Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Анди Коуел няма да ходи в Ред Бул Пауъртрейнс, повториха Хорнер и...

Анди Коуел няма да ходи в Ред Бул Пауъртрейнс, повториха Хорнер и Волф

1357
0
Анди Коуел
Анди Коуел; снимка: Мерцедес

Новата компания на Ред Бул за задвижващи системи продължава да набира хора. От Милтън Кийнс оповестяват част от назначенията публично – особено на специалисти, привлечени от Мерцедес AMG High Performance Powertrains. В тази връзка през уикенда за Гран при на Монако отново се появи слух, че бившият шеф на Мерцедес HPP Анди Коуел е приел да отиде в Ред Бул Пауъртрейнс. Кристиан Хорнер и Тото Волф отрекоха информацията.

Шефът на Ред Бул каза, че е останал изненадан да прочете подобно нещо.

„Очевидно е влечението на медиите към подобни теми при присъединяването на хора към един нов проект. Но мога да кажа, че останах изненадан да прочета как Анди се бил съгласил да дойде при нас, защото не е така“, обясни Хорнер

„Разговарям с Анди всяка седмица за различни неща и не ми изглежда като да се е запътил към Ред Бул. Но в този спорт сме виждали много черни лебеди“, заяви Волф.

Метафората на австриеца се отнася за теория, определяща като „черен лебед“ събитие, което е изключително рядко, много важно, трудно предвидимо, но смятано за очевидно в ретроспекция. Тя произхожда от вярването, че всички лебеди са бели, но всъщност съществуват и черни.

Волф допълни, че би бил много изненадан, ако Анди Коуел все пак премине в Ред Бул Пауъртрейнс

„Това би било страхотна изненада, защото би означавало съвсем различно действие от онези, които сме обсъждали. Нищо обаче не го спира да вземе каквото и да е решение – дали да продължи собственото си развитие или да се върне във Формула 1 в различна роля“, каза още Волф.

Досега от Ред Бул оповестиха привличането на Бен Ходжкинсън и на още шестима инженери, името на един от които засега не е известно. Хелмут Марко държеше да оповести, че от Мерцедес се опитват да задържат хората си с двойни заплати. Волф отговори, че Ред Бул предлага още по-големи възнаграждения. Ръководителят на Мерцедес F1 допълни, че уважава желанието на съперниците да правят своя задвижваща система, но подобно начинание изисква време и процесът няма да се ускори, независимо от количеството наливани пари.