Нова интрига около тест със задвижващата система на Рено заформиха немските сайтове Моторшпорт-Тотал и Ауто Билд Моторшпорт.
Те разпространиха информация, че във ФИА, Ферари, Мерцедес и Заубер са получени анонимни писма от подател в Швейцария. Тези писма ги информират за проведени проби във времето между последния зимен тест в Бахрейн и първото състезание в Австралия в аеротунела в Грац (Австрия).
Изпитанията били с шаси на Торо Росо, без крила, което не било обдухвано в тръбата, а просто било изпитвано върху движещата се лента.
Данните били обаче много полезни за работата на системата за задвижване. Именно на тези изпитания се дължал сериозният напредък в представянето на „големия брат” от Ред Бул в първите състезания спрямо тестовете преди сезона.
Туит на третия пилот в Торо Росо Антонио Феликс да Коща от началато на март, че е в Австрия, но не по собствено желание, бе цитиран като потвърждение на историята с теста. Не е ясно обаче дали изпитанието по някакъв начин е в нарушение на правилата за провеждане на изпитания, защото има разлика в пробите в тунел и върху стенд. Любопитно е и това, че за бенефициент на резултати се смята най-вече тимът на Ред Бул!
По-късно днес известният коментатор Тед Кравиц се обади в Милтън Кийнс, откъдето му казали, че не са правили тест на пътека.
Всички останали участници също отказват да коментират темата.