Всички отдели във Ферари са си сътрудничили в работата по новия агрегат на Скудерията за 2021 г., заяви ръководителят на департамента за двигателите Енрико Гуалтиери при представянето на SF21.
„Миналият сезон ни показа къде сме на пистата и това бе отправната ни точка. Ситуацията от предходната година в комбинация с решителността, уменията ни – нашите и тези на партньорите ни – доведе до създаването на задвижващата система 065/6“, заяви шефът на отдела за двигатели на Ферари
„Приложихме систематичен подход. Всички департаменти се трудиха заедно – конструиране, симулации, развитие, работа на писта, за да открием всяка възможност за подобрение. Върху конфигурацията на мотора се консултирахме с колегите си от отдела за шасито, за да направим колата си колкото се може по-ефективна.“
„При двигателя с вътрешно горене се фокусирахме върху увеличаване нивото на топлинна ефективност. Това бе извършено в сътрудничество с партньора ни Шел и доведе до подобрение във времето за обиколка, което изчисляваме на над 0,1 сек. Допълнително развитие има също така по хибридната система и електрониката – всички компоненти са ревизирани и оптимизирани. Всичко това бе постигнато при силно редуцирано време за изпитване на задвижващата система на стендовете.“
#Tifosi, meet the #SF21 🏎#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/6w9xOQoCsg
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) March 10, 2021
Спортният директор на Ферари Лоран Мекис посочи, че пилотите на тима за 2021 г. Шарл Льоклер и Карлос Сайнц излъчват много положителна енергия преди началото на сезона
„Карлос изкара много време във фабриката и се интегрира наистина бързо в екипа“ продължи Мекис.
„Що се отнася до Шарл, то той си е у дома. Знае какво иска и също така е напълно наясно с ролята си в отбора – в и извън колата. През зимата наблюдавахме състезателите си и те се разбират чудесно. Това може само да е добър знак за целия ни отбор.“
View this post on Instagram