През последните няколко седмици се появиха спекулации, че Рено може да продаде своя отдел за подготовка на състезателни двигатели във Вири Шатийон. Говореше се дори, че Ред Бул иска да закупи предприятието, за да произвежда свои собствени агрегати. Сега от Рено заеха ясна позиция, определяща подобни слухове като несъстоятелни. Французите смятат да продължат своя ангажимент във Формула 1 и за напред.
„В момента нямаме абсолютно никакво намерение да продаваме отдела за подготовка на двигателите във Вири“, обясни шефът на отдела за подготовка на двигателите Роб Уайт пред Auto motor und sport. „Предприятието ще остане дъщерна фирма на концерна. Не е възможно да поставите просто друг надпис на цилиндровите глави и да започнете от нула. Правилата в спортния регламент са еднозначни. Не можеш просто да излезеш от затвора, като си смениш името. Дори Хонда, който ще са нов производител през следващата година не могат да правят каквото си искат. Новите задвижващи системи подлежат на определени правила и те трябва да бъдат одобрени от ФИА.“
Или с други думи, Ред Бул ще трябва да продължат да работят със задвижващите системи на Рено, който са създадени за тази година. Според Уайт те не отговарят дори на собствените изисквания, но самият процес на развитие е доста труден.
„Просто защото ръцете ни в определени области са завързани“, продължава Уайт. Сериозни промени по агрегатите ще са възможни едва през идващата зима. „Промени по хардуера са възможни само и единствено когато те подобряват надеждността, сигурността или спомагат за намаляването на разходите.“
Уайт не пропуска да подчертае, че отпадането на Себастиян Фетел в Австрия не е било по вина на Рено.
„Стандартната електроника е подала грешен сигнал, защото при натискането на копчето за изпреварване, даващо допълнително мощност се е усъмнила в легалността на командата. Този софтуер е еднакъв за всички.“
Въпреки че отношенията между Рено и Ред Бул в момента са доста напрегнати заради развитието на сезона, Уайт обяснява:
„Ние направихме сериозен напредък по време на сезона до този момент. Знаем обаче, че моментното ни състояние не отговаря нито на изискванията на Ред Бул, нито на нашите собствени. Затова ще предприемем допълнителни мерки, за да променим в положителна посока своите задвижващи системи. Разбира се в рамките на позволеното от регламента.“