Смятате ли, че след катастрофата на Грожан и при наличие на такива силно запалими елементи, като хибридни модули на задвижваща система, както и резервоара с гориво, който при съвременните състезателни автомобили се намира непосредствено зад гърба на пилота, ФИА трябва да направи така, че да има още по бързо достигане до точката на катастрофата Не трябва ли да има и автомобил, оборудван с нужните за изважадането на пилота инструменти за разрязване на кокпита, както и противопожарни оръдия, монтирани на самият автомобил,за да има доста по сериозен дебит при разпръскване на течност за гасене на пожар в случаи като този на Грожан. Дали Мантинелата в която Грожан се разби трябваше отново да бъде заменена с Армко мантинела вместо със Safer Barrier. която е доказала способността си да абсорбира тежки удари с висока скорост в серии като Индикар, WEC сериите. Има я инсталирана на някои трасета във Формула 1. Safer Barrier се доказала, като надеждна и на практика непробиваема.
Въпрос на Никола Николов
►Новини за Формула 1: https://wpclubs1.clubs1.bg/category/f1/
►Новини за автомобили: https://wpclubs1.clubs1.bg/cars/
►Четете списание ClubS1 в елекронен вид на сайта: https://e-spisanie.com/
►F1 Store/Официален магазин за фен артикули: https://f1.pxf.io/PoMYq
#ClubS1 #askTenchev #Formula1 #FormulaOne #grosjeancrash