Hyundai Motor показа New Generation i20 преди световния дебют на модела по време на автомобилното изложение в Париж през есента.
С представянето на новия автомобил компанията продължава успешното си присъствие на пазара в Европа в сегмент В. Постиженията й са демонстрирани от почти един милион продажби от 2002 г. насам. Популярността на оригиналния i20 го направи една от най-добре реализираните коли на Стария континент. Основните цели с новото му поколение са Hyundai да привлече още повече потребители, да доразвие познаваемостта на марката и да утвърди позициите й на европейския пазар.
New Generation i20 е конструиран и разработен в Европа, като специално внимание е обърнато на изискванията на клиентите от Стария континент. Сред основните му характеристики са водещо за класа пространство, редица високотехнологични системи и отличителен дизайн.
Автомобилът е базиран на нова платформа и е с 2570 мм база – 45 мм по-дълга спрямо предшественика му. В него спокойно могат да се возят петима възрастни. Обемът на багажника също е сред най-добрите в класа: 320 литра при вдигнати задни седалки.
Панорамният покрив увеличава комфорта и усещането за пространство, като освен това позволява безпрецедентен достъп до купето на светлина и свеж въздух. New Generation i20 е с вградена камера за задно виждане и LED светлини в задната част.
Интериорът е повлиян от дизайнерската философия на марката, наречена „Fluidic Sculpure 2.0”. Изчистените линии и архитектура като цяло са дело на дизайнерския център на Hyundai в Европа, който се намира в Рюселсхайм (Германия).
Официалната световна премиера на New Generation i20 ще се състои на 2 октомври в рамките на автомобилното изложение в Париж.