Отборът на Хюндай очаква с нетърпение първата си надпревара на асфалт в световния рали шампионат, след като досега отборите във WRC се състезаваха основно на чакъл. Централата на екипа в Алценау е на 225 километра от базата на ралито в Трир и тимът смята рали Германия за домашен старт.
– Това състезание е още едно ново предизвикателство за нас, тъй като Хюндай i20 WRC за първи път ще излезе на асфалтово трасе – коментира шефът на отбора Мишел Нандан. – Смятам, че имаме наистина силен пилотски състав в лицата на Тиери [Нювил] и Дани [Сордо], които са със солидни резултати на такъв тип настилка. Ще имаме някои промени по шасито в Германия, насочени към подобрение на издръжливостта. Целта ни винаги е всичките ни автомобили да финишират, но ще се постараем да постигнем и някои добри времена в етапите.
Нювил отново ще води Хюндай, като той е роден само на 85 километра от Трир – в Сен Вит. За него рали Германия също е като домашно състезание, тъй като Ипр не е в календара на световния шампионат.
– Надпреварата наистина ми е като домашна, ще има много белгийски фенове – включително семейството и приятелите ми, така че нямам търпение да се състезавам там – заяви Тиери. – С Хюндай за първи път ще сме на асфалт. За успех в рали Германия е необходимо да караш плавно и прецизно. Направихме някои наистина добри тестове досега, като работихме упорито за намиране на добри настройки.
Сордо спечели в Германия миналата година, когато караше за Ситроен. Тазгодишното издание на състезанието ще е четвъртото му рали с Хюндай.
– Наистина харесвам отсечките в това рали и нямам търпение да карам i20 WRC на асфалт. Спечелих надпреварата миналия сезон, което ме кара да се чувствам още по-уверен, макар че състезанието може да е наистина трудно. Настилката е с променливи характеристики. Времето може да изиграе важна роля, тъй като чест е непредсказуемо – обясни Дани.