Гран при №1000 на Ферари във Формула 1 – първото състезание за Голямата награда на Тоскана – завърши с осмо и десето място за Шарл Льоклер и Себастиан Фетел. И двамата отбелязаха след финала, че скоростта на колата не е позволила по-предно класиране.
„Твърде бавни сме, няма какво повече да добавя“, обобщи Льоклер
„Добре стартирах, спечелих максимално добра позиция в началото. Двата Мерцедес-а моментално избягаха напред. Бях на чиста писта, но не можех нищо да сторя, тъй като имаше сериозни проблеми с колата. Трябва да продължим да работим, за да я разберем по-добре. Няколко пъти не бяхме достатъчно бързи в квалификацията, но изглеждахме прилично в състезанията – това бе в началото на сезона. На Муджело се класирах добре в събота, но в надпреварата имахме твърде много грижи с автомобила. Преживяваме наистина труден момент.“
#TuscanGP Results#essereFerrari 🔴 #SF1000GP pic.twitter.com/ru1tlwWNBl
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) September 13, 2020
Had fun at the start, got into P3 but couldn’t keep that position. It’s very difficult and we’re lacking pace. I wish we could be fighting higher up for such a special race for the team. Forza Ferrari sempre. pic.twitter.com/RBDgzw2e8n
— Charles Leclerc (@Charles_Leclerc) September 13, 2020
Фетел каза от своя страна, че е сторил всичко по силите си, но просто не е можел да изпревари Кими Райконен
„Не помня да сме стартирали толкова пъти в един ден! Обикновено се ограничаваме с едно потегляне. Това правило за старт от място не ми харесва, защото ако си от правилната страна на пистата, получаваш огромно предимство. Още на Монца се видя. По средата на състезанието по трасето вече има много камъчета извън траекторията и просто не е честно.“
„Това обаче не оказа особено влияние на нашето представяне. Борихме се упорито и сторихме всичко възможно, за да влезем в точките. Бяхме близо до Кими накрая, но направихме всичко по силите си. Не бяхме достатъчно бързи и е трудно да се каже защо. Има повече от една причина. По принцип се очакваше да сме по-бързи в състезателно темпо. Трябва да разберем причините. Все още работя с автомобила, има какво да науча, но очевидно ще е трудно да постигнем голяма разлика в резултатите.“