Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Последният пит на Хюлкенберг бил заради вибрации, Рейсинг Пойнт с още едно...

Последният пит на Хюлкенберг бил заради вибрации, Рейсинг Пойнт с още едно предупреждение

2701
0
Нико Хюлкенберг
Нико Хюлкенберг; снимка: Рейсинг Пойнт

Тимът на Рейсинг Пойнт разясни след надпреварата, посветена на 70-ата годишнина на Формула 1, че последният питстоп на Нико Хюлкенберг се е наложил заради вибрации в колата на германеца. Според екипа той едва ли е щял да стигне до финала, ако не бяха сменили гумите му.

„Радвам се, че спечелих точки за отбора. Седмо място е чудесен резултат, особено ако не си се състезавал девет месеца. Не беше лесно състезание – физически натоварващо. Важно бе да стартирам добре, да преодолея първата обиколка и след това можех да приложа опита си да управлявам гумите. Бях доста облекчен, че преминах първите няколко завоя!“

„Във втория стинт работата с гумите бе сложна. За съжаление се наложи да спирам пак, което ни прати на три бокса, защото в колата имаше вибрации. Трябваше да сме сигурни, че ще стигна до финала“, каза и Хюлкенберг

Ланс Строл завърши на позиция точно пред съекипника си от последните два уикенда.

„Направих добър старт и минах няколко места напред, което постави и двете ни коли в страхотна позиция още в началото на състезанието. Беше интересно да водя битка с Нико и успях да го задмина от външната страна на шести завой. След това обаче блокирах колелата и той си върна позицията. След това вървяхме четвърти и пети, но стана ясно, че [Шарл] Льоклер е в състояние да направи надпреварата с един питстоп и Ред Бул бяха много бързи днес. Взехме добри точки със солидна стратегия, силен резултат за екипа“, обясни канадецът.

Междувременно представител на Рейсинг Пойнт бе извикан при стюардите заради това, че автомобилите продължават да се състезават с разследваните до петък задни кутии за спирачките. Разглеждането приключи с официално предупреждение. Същата санкция бе наложена в оригиналното решение за Гран при на Унгария и Гран при на Великобритания. Тази процедура вероятно ще се повтаря след всяка надпревара по-нататък.