Начало Списание Надежда за двубой в Мерцедес може да спаси интригата

Надежда за двубой в Мерцедес може да спаси интригата

ClubS1, брой 237

1621
0

На фона на огромното превъзходство, което Мерцедес демонстрира в първите състезания от новия сезон, наистина само сериозна съпротива от Валтери Ботас може да попречи на триумфалния марш на Люис Хамилтън към седмата титла.

Вярно е, че всъщност малцина реално вярват, че Валтери този път може да издържи и да окаже съпротива. Hо все пак в Австрия и Унгария финландецът отново демонстрира отлична скорост, бе много близо, но допусна и грешки.

Не всичко обаче бе перфектно и при Хамилтън, както и в техниката на Мерцедес

Именно в подобни пропуски е големият шанс пред Ботас. Дали ще се възползва от него, предстои да видим. Колко време ще има също не е ясно, защото потвърдените състезания са 10, но ще станат вероятно поне 15 и какво ще се случи в тях няма как да знаем. Едно е сигурно обаче: Мерцедес наистина започна сезона с много голяма преднина и за другите ще бъде още по-трудно да настигнат лидера.

От Ред Бул се очакваше много повече в началото на първенството. Но в желанието си да напреднат максимално, „биковете“ направиха много промени по колата и задвижването наведнъж и не всичко проработи както трябва. Разбира се, всички тези теми са част от този брой на нашето списание. Специално внимание сме отделили и на кризата във Ферари, която изглежда става все по-дълбока. Погледнахме и към напредъка в Рено.

В центъра на вниманието попаднаха още екипът на Рейсинг Пойнт и техният болид RP20, който поразително прилича на миналогодишния Мерцедес

Рено протестираха в две поредни състезания срещу съперниците. Казусът се оказа с голямо значение не само за настоящия сезон, но и за бъдещето. Затова му отделихме малко повече място.

Решихме, че в модерния ни, дигитален свят със статистика за всичко на един клик разстояние представянето на състезанията едно след друго вече не е нужно. Така маркирахме само някои важни детайли в надпреварите и потърсихме по-скоро процесите в тях. Погледнахме например и към Карлос Сайнц младши с неговия баща Карлос Сайнц старши с помощта на пресслужбата на Ред Бул.

Назад към второто десетилетие на Формула 1 ни върна този път Паоло Д’Алесио с чудесния си разказ, снимки и скици. Той ни разказва как се е развивал светът на Гран при и как са се появили решения и конструкции, ползвани до днес.

Надявам се, че въпреки всичко светът постепенно ще се връща все повече и повече към нормалното си ежедневие, а интензивният график от състезания допринася за това.

Благодаря на всички, които проявяват интерес към нашия труд и го подкрепят.

Иван Тенчев

Списанието излиза само в електронен формат и се разпространява на сайта e-spisanie.com.