Hyundai Motor отбеляза първата годишнина от откриването на тестовия си център на Нюрбургринг. Компанията изпробва там над 20 модела, с които са направени повече от 4000 обиколки през последните 12 месеца. Съоръжението вече има значителен принос за качеството и представянето на моделите на Hyundai.
Автомобилният производител прилага т.нар. „Accelerated Durability Test”, който симулира нормалния работен цикъл на кола за период от само четири до шест седмици, при който се правят 110 тура на седмица на трудното трасе. Шестима професионални тест пилоти провеждат изпитанията на 20,8-километровата конфигурация, като събират данни и преценяват редица ключови параметри като управление и окачване на колите например. За тази година е покрита дистанция, възлизаща на 1,4 милиона километра използване на автомобилите по нормални пътища.
– Инвестицията ни в новия тестови център на Нюрбургринг вече имаше неоценим принос в бизнеса ни. Всяка обиколка на това изключително трасе ни помага да подобрим качеството и поведението на моделите си в полза на потребителите ни. Центърът е важна част от нашата инфраструктура и ще играе ключова роля за развитието на колите и марката ни в Европа – заяви старши вицепрезидентът и главен оперативен директор на Hyundai Motor Europe Алан Ръшфорт.
Получените при изпитанията на Нюрбургринг резултати се анализират в световната мрежа за изследване и развитие на Hyundai, чийто център е в Намаянг (Корея), а в Европа базата е в Рюселсхайм (Германия).
Центърът на Нюрбургринг отвори през септември 2013 г. Вложените в него средства са 6,6 милиона евро. Местоположението му бе специално избрано заради сложността на пистата, която е прочута и като „Зеления ад”.