Хонда потвърди, че води преговори с други отбори за възможна доставка на задвижващи системи от следващия сезон. Според спекулациите японският доставчик може да сключи споразумение с Торо Росо.
Прекратяването на договора със Заубер означава, че Хонда може да остане без клиенти за следващия сезон, ако Макларън реши да прекрати предсрочно контракта си.
Ако все пак партньорството с Макларън продължи, то от Хонда са наясно, че работата с още един тим ще е от полза на японците, тъй като ще се събират повече данни и възникналите проблеми може по-лесно да бъдат решени. В същото време изпълнителният директор на Макларън Зак Браун призна наскоро, че Мерцедес и Ферари нямат желание да доставят мотори на екипа от Уокинг.
Смята се, че най-голям шанс Хонда има да сключи споразумение с Торо Росо, въпреки че малкият отбор на Дитрих Матешиц има договор с Рено за 2018 г. Други потенциални клиенти на японците са Форс Индия и Уилямс, но и двата тима имат контракт с Мерцедес и едва ли лесно биха се съгласили да преминат при Хонда, където моторите продължават да са недостатъчно мощни и надеждни.
„Говорим с отбори, изключвайки заводски такива като Ферари и Мерцедес, за да видим дали има възможност да сключим сделка за доставка, каза генералният мениджър на Хонда моторспорт Масаши Ямамото. – Ще бъде трудно да постигнем споразумение за следващата година, но ние гледаме какви варианти има. Ако нямаме друг клиент, искаме да продължим с Макларън и да търсим клиент за 2019 г.”