2019 бе шестата поред година, в която Мерцедес триумфира във Формула 1. Никога досега в историята на спорта един тим не се е задържал така дълго на върха.
Екипът е наистина отличен, а Люис Хамилтън е в пика на своята кариера. Съотборникът му Валтери Ботас търси начин да го победи. Убеден е, че може да го направи, и именно затова е обект на нашето внимание в този брой. Мнозина се надяват, че именно неговата съпротива може да направи 2020 г. интересна, защото промените у финландеца са наистина видими и ги анализирахме по време на последния кръг от сезона в Абу Даби. Още по-големи обаче са надеждите, че Ферари най-после откриха и подредиха всички нужни фактори, за да детронират Мерцедес. Това е обект на друг наш анализ, търсещ причините за последните провали и начина, по който те трябва да бъдат отстранени.
С колегата ми фотограф и дизайнер Спас Генев останахме и на тестовете в Емирствата, за да проследим от първа ръка какъв ще е изборът на тимовете от Формула 1 за новия сезон 2020. Но почти веднага стана ясно, че въпреки огромните инвестиции Пирели май не са намерили желаната рецепта, а това е обект на следващ материал.
Шкода пък за поредна година доминира в сериите под световния рали шампионат, а нашият колега Асен Стоянов имаше шанс да бъде ко-пилот за малко на звездата Кале Рованпера и да поговори с него за бъдещето му във WRC.
На световните ралита отделяме малко повече място и защото с първата надпревара – в Монте Карло – новото първенство ще започне още през януари на следващата, надявам се, щастлива за всички 2020 година.
Търсете списанието в големите вериги бензиностанции, или в електронен формат на сайта e-spisanie.com