Макларън няма да се съгласява на спонсорски сделки за по-малки суми, само и само да попълни пространствата за спомоществователи по болида си. Отборът е готов да продължи да е без основен спонсор, но не и да намалява цените, заяви рейсинг директорът на тима от Уокинг Ерик Булие.
Британският екип няма главен партньор от края на 2013 г., когато приключи работата с Водафон. На въпрос кога и дали ще има нова сделка с някоя компания, Булие заяви, че отборът не бърза за никъде.
– Хората искат да знаят дати, но ние не е нужно да съобщаваме такива. Звучи арогантно, но не е така. Можем да си позволим да продължим и без основен спонсор. Това е привилегия. Искаме да имаме такъв – това е следващата стъпка по пътя, но компанията има много проекти. И честно казано, наистина сме в състояние да си позволим да сме без такъв партньор. Не казвам, че не желаем да намерим, а просто, че имаме още какво да свършим. Трябва да намерим правилните хора в точния момент. Няма да постъпваме като други отбори и, да кажем, да продаваме евтино – обясни Булие.
Французинът е убеден, че връщането на Хонда в спорта и възраждането на легендарния тандем Макларън-Хонда са направили екипа по-привлекателен за евентуални спонсори. Според него събирането на двете компании демонстрира колко сериозни са те в бизнеса си.
В началото на миналия сезон оперативният директор на Макларън Джонатан Нийл изтъкна, че портфолиото от спонсори и партньори на тима все още е повод за завист в питлейна и допълни, че оперативният бюджет за 2014 г. е най-големият в историята на компанията. Впоследствие обаче се заговори, че Рон Денис се върна начело на Макларън Груп с обещанието да намери главен спонсор на тима във Формула 1. Невъзможността му да го постигне довела до търкания с акционерите към края на годината.