Макс Верстапен бе категоричен след Гран при на САЩ, че е щял да изпревари Люис Хамилтън, ако в последните близо две обиколки от състезанието на трасето нямаше жълти знамена. Предупредителните знаци бяха заради изхвърчалия от трасето Кевин Магнусен (Хаас).
„Трябваше да намалим. В противен случай определено щях да го изпреваря“, коментира Верстапен
„Но състезанието ни като цяло бе добро. Задната част на колата ми не бе стабилна, което бе странно. Първоначално мислех, че ми казаха, че проблемът е в предното крило – то бе леко повредено. (Преди старта механиците на Ред Бул смениха счупена страница – б.а.) Но след надпреварата огледах колата и от пода липсваше голямо парче – пред задните гуми. Това определено ми коства много време.“
Макс допълни, че не знае кога се е случила повредата и смяташе, че без нея е щял да е по-силен.
„Но все пак се качих на подиума. Беше страхотен уикенд и смятам, че класиране в топ 3 е наистина прекрасно постижение за нас“, каза още Верстапен.
Happy with our podium! ? We had a good pace, great race and did the best we could. Congrats to Lewis on a phenomenal 6th World Championship ? #KeepPushing #USGP ?? pic.twitter.com/XFeNF09xpL
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) November 3, 2019
Алекс Албон направи още едно силно състезание и бе избран за пилот на деня
„Наслаждавах се на първия си уикенд в Америка и смятам, че свърших възможно най-добра работа с петото си място. Стартът ми бе силен, но съм малко разочароват от станалото в първи завой. Трябва да изгледам ситуацията. Усещането ми обаче бе, че бях притиснат и нямаше къде да отида. Очевидно е, че няма място за три коли! Не смятам, че някой има вина. Това е състезание, но ми се наложи да се кача на бордюра, от което пострадаха подът и предното ми крило. Наложи се да спра в пита, загубих много време и това повлия на надпреварата. В противен случай може би щях да съм в състояние да се боря с [Шарл] Льоклер за четвъртата позиция“, каза Албон.