По-старата генерация от пилоти във Формула 1 имаха възможността да изпробват сериозно количество задвижващи системи. Така например когато Кими Райконен влезе в спорта с екипа на Заубер и се качи в С20 зад гърба си той имаше 10-цилиндров двигател Ферари с обем от три литра.
В последствие тези агрегати бяха заменени с 2,4-литрови V8 мотори, а сега на мода са хибридните системи с ДВГ V6 с обем от 1,6 плюс турбина и компресор. За финландецът обаче V10 си остават любими.
„V10 двигателите ми харесваха много, защото имаха много добра мощност, а и звукът им бе чудесен“, обяснява Райконен. „Това бяха добрите стари дни. Най-добрият сезон за мен обаче си остава 2007 г., когато спечелих световната титла с Ферари.“
Освен този успех, финландецът е два пъти световен вицешампион и два пъти е завършвал годината на трето място в класирането при пилотите.
Сериозните снеговалежи в Маранело през последните дни дадоха възможност на Кими и неговия нов съотборник Себастиян Фетел да се позабавляват, изпробвайки кросовър модела ФИАТ 500 X. Двамата ще продължат работата си по SF15-T през следващата седмица в Барселона.