Шефът на Ферари Матия Биното смята, че по-голямото изоставане на пилотите на тима в състезанието спрямо квалификацията в Унгария се е дължало на работата с гумите.
На финала Фетел и Льоклер, които завършиха 3-и и 4-и, бяха на повече от 1 минута от победителя Люис Хамилтън. А това прави средно по близо 1 секунда на обиколка изоставане. Докато в квалификацията пасивът на пилотите на Скудерията беше половин секунда.
„В състезанието страдахме още повече, отколкото в квалификацията“, заяви Биното. „Това се получи защото в една обиколка сцеплението от гумите може да се справи с липсата на притискаща сила. Но в дългата дистанция колата започва да се пързаля, гумите прегряват и нещата стават по-сложни.“
Босът на Скудерията каза още, че не е изненадан от изоставането в състезанието с оглед на това, че на колата SF90 не й достига притискане.
„Мисля, че това, което трябва да се опитаме да обясним е не изоставането от 1 минута в края, а как е възможно преди 1 седмица в Германия да имаме най-бързата кола. А сега в Унгария някак си не бяхме най-бързите, каза още Биното.
– Но във Формула 1 нещата много зависят от пистата. Знаем, че не ни достига притискане . И когато сме на писта, като тази в Будапеща, която изисква максимално притискане, със сигурност ние страдаме.“